.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی رشته دکترای علوم تربیتی در دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران از راه اندازی رشته دکترای علوم تربیتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

احمد احمد پور در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران اظهار داشت: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ظرفیت تبدیل شدن به چندین دانشکده را داراست.

وی با اذعان به اینکه دانشکده مذکور با وجود 11 رشته بزرگترین دانشکده دانشگاه مازندران است افزود: با توجه به پتانسیل موجود در رشته های علوم اجتماعی ،جغرافیا و زبان های مختلف فارسی،عربی،انگلیسی و روسی می توان در آینده نزدیک شاهد ایجاد دانشکده های مستقل برای این رشته ها بود.

سرپرست دانشگاه مازندران تصریح کرد: رشته علوم تربیتی از رشته های مستعد این ‌دانشکده است که در صورت فراهم شدن شرایط ، دوره دکترای آن در دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

احمد پوربه منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیش از پیش به علوم انسانی در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: بر همین اساس دولت نیز ، دور سوم سفرهای ریاست جمهوری به استانها را بر مبنای برنامه های فرهنگی برنامه ریزی نموده است.

غلامرضا پیروز، رئیس سابق دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران به بیان جایگاه رشته‌های علوم انسانی در توسعه کشور پرداخت و اذعان داشت: توجه به توسعه و گسترش علوم انسانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی کمبود فضای آموزشی را از مشکلات دانشکده علوم انسانی برشمرد و ادامه داد: با توجه به رسالت دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر باید نسبت به کاهش جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی به خصوص دوره شبانه بازنگری صورت گیرد.

پیروز از مسئولان خواست تا نسبت به تدوین سند چشم انداز آموزشی دانشگاه تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

سید علی اکبر ربیع نتاج، رئیس جدید دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، اجرای قوانین و آیین نامه ها را از اولویتهای کاری حوزه خود عنوان کرد و اظهار داشت: برای گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشکده برنامه ریزی خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت حفظ شان استاد و کارمند در محیط دانشگاه تاکید کرد و افزود: لازم است تا سیستم ارزیابی اعضای هیئت علمی تغییر یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.